تبلیغ مجله ای دوبرگه ای خلاقانه و جذاب

تبلیغات مجله ای قدیمی ترین شکل تبلیغات به شمار می رود و بیش از ۳۰ درصد از فضای مجله را در بر می گیرد. در هر حا، اگر این تبلیغات به شیوه صحیح انجام شود، بازاریابان می توانند با انتخاب یک مجله مناسب از آنها برای تمرکز بیشتر روی یک مخاطب هدف خاص بهره بجویند. این کار همچنین راهی برای درگیر شدن بیشتر مخاطب با تبلیغ می باشد.
مسلما فکر کردن خارج از چارچوب در خلق تبلیغات موثرتر و تاثیرگذارتر کمک زیادی می کند، و در اختیار داشتن دو برگه برای این کار فضای بیشتری برای بروز خلاقیت در اختیار شما قرار می دهد. در این پست ۳۰ نمونه خلاقانه از تبلیغات مجله ای  دوبرگه ای را برای شما به نمایش گذاشته ایم. با دیدن این تبلیغات مطمئنا ذهنیت شما از اینکه با دیدن آنها بگویی “سراسر مجله از تبلیغ پر شده است” فراتر می رود.
تبلیغ پست DHL: برگه را برگردانید. DHL به عنوان یک سرویس ارسال پرسرعت شناخته می شود. در این تبلیغ نشان می دهد تنها با سرعت یک ورق زدن بسته ایکه از فرستنده دریافت شده است به گیرنده تحویل داده می شود.
تبلیغ مواد غذایی Smuckers: با هم بودن بهتر است. درست مثل کره بادام زمین و ژله، Bert و Ernie از Sesame Street نیز همدیگر را کامل می کنند. Smuckers از آیکون های شناخته شده و قابل شناسایی مثل آنها برای نشان دادن اینکه محصولاتش چگونه کنار هم کامل می شوند استفاده می کند.
تبلیغ لپ تاپ MacBook Pro: بسیار باریک و ظریف. این چیزی است که آن را احساس خواهیم کرد، یک Macbook Pro روی پایمان. خوب آن به باریکی کاغذ نیست اما با توجه به قدرت یک Macbook Pro با ضخامت تنها ۱ اینچ، مسلما در مقایسه با لپ تاپ های معمول همین حس را خواهیم داشت.
تبلیغ شوینده زمین Olimpia: وقتی شما حشره ای را می بینید که در حال پرواز در اطراف شما است اولین عکس العملی که نشان می دهید این است که با مجله ای که در دست دارید در صدد گشتن آن بر می آیید، اما آیا کثیف کردن این مجله زیبا حیف نیست در حالی که می توانید از شوینده زمین Olimpia که خاصیت دافع حشرات را نیز دارد استفاده کنید.
 

تبلیغ بیمه سلامت SulAmerica: خدای من، شما یک اسکناس را پاره کردید. نگران نباشید این روشی است که SulAmerica انتخاب کرده تا به شما بگوید، آنها نمی خواهند این کار را با با منابع شرکت خود انجام دهید.
تبلیغ مبلمان، صندلی تاشو: این صندلی برای فضای کوچکی که شما دارید چطور است. با این مبلمان تاشو می توانید از فضای کم منزل خود نهایت استفاده را ببرید.
تبلیغ ریمل Clinique: مژه: این تبلیغ شما را وادار می کند از نزدیک کاری را که این محصول انجام می دهد را لمس کنید.
تبلیغ آدامس بادکنکی Arcor Bubble Gum: یک تبلیغ سرگرم کننده و جالب که شما را به کودکی تان بازمی گرداند.
تبلیغ کمپانی انرژی خورشیدی Shikun & Binui Solaria: در این تبلیغ از یک کاغذ بسیار نازک، رنگ های استراتژیک و کمی نبوغ برای خلق یک تبلیغ تاثیرگذار استفاده شده است. تبلیغی برای انرژی خورشیدی.
تبلیغ EDF: دست زدن. دست هایتان را روی هم بگذارید، برای کمک به برگزاری جشن برندگان بزرگ مسابقات قهرمانی اروپا، جهان و المپیک.
تبلیغ روغن آفتاب Hawaiian Tropic: از آفتاب گرفتن لذت ببرید. این تبلیغ نه تنها برای محصول برنزه کردن است، بلکه مجله می خواهد شما را در عمل انجام شده قرار دهد. یک ابزار برنزه کردن دستی.
تبلیغ چاقوی آشپزخانه: این تبلیغ ممکن است بیش ا اندازه اغراق آمیز باشد، اما چاقوهایی که می توانند مواد غذایی را به دو قسمت مساوی تقسیم کننده ابزارهای مورد نیاز سرآشپزها هستند.
تبلیغ کاپرا: فرمان. فرمان را بگیرید، بله به معنی واقعی کلمه.
تبلیغ روغن BR Petrobras Oil: پیروزی. برندگام مسابقات فرمول ۱ عاشق موج پرچم پایان مسابقه هستند. با ورق زدن صفحه می توانید پرچم را برای آنها تکان دهید.
تبلیغ موانع Conto Barriers: زندگی شما می تواند در چند ثانیه کاملا تغییر کند. وقتی شما صفحه را برمی گردانید، یک آیکون کوچک و ساده تصویر را از یک اسکی باز سوار بر تل اسکی به یه فرد ویلچر نشین تغییر می دهد.
تبلیغ McDonald’s: قهوه خیلی بزرگ. در این تبلیغ از یک فضای سفید بزرگ و چهار لکه قهوه برای نشان دادن بزرگ بودن قهوه مک دونالد استفاده شده است.
تبلیغ TV6/ من برای پول هر کاری می کنم: وکس. با برگرداندن صفحه، خواننده، ابروها و ریش مرد را می زند. یک افتتاح خوب برای عنوان “من برای پول هر کاری می کنم” است.
تبلیغ لوازم آرایشی Revlon: ریشه ها. با این محصول به راحتی می توانید قسمت هایی از مو را که دسترسی به آن دشوار است را رنگ کنید. با این محصول می توانید ریشه مویتان را در چند لحظه رنگ کنید.
تبلیغ اتومبیل Subaru Forester: “پادشاه تپه ها”. پادشاه تپه ها لزوما به معنی تپه های جنگلی و سرسبز نیست. این دیسک چهار چرخ می تواند در تپه های شنی بیابان های بزرگ ماهرانه شما را همراهی کند.
تبلیغ سازمان بین المللی کار: یک روش تاثرگذار برای انتقال یک پیام قدرتمند و افزایش میزان آگاهی در مورد برده داری مدرن.
تبلیغ داروی مسکن سرماخوردگی Vicks NyQuil: این تبلیغ نیاز به قدرت بیشتری دارد چون دو صفحه به هم چسبیده اند و باید آن را با قدرت بیشتر باز کرد، حتما خودتان متوجه استفاده این ترفند شده اید.
تبلیغ پیتزا Domino: هتل. پیتزا به قدری داغ است که مجله را سوزانده است. یک سرویس تحویل در محل بسیار سریع.
تبلیغ Audi: چنگ زدن. این بخشی از سری تبلیغات Audi است. در این تبلیغ، ۴ دست را نشان داده که با قدرت ۴ شئ را در مشت دارند. این نشان دهنده این است که زمانی که شما فرمان آئودی را در دست می گیرید کنترل فوق العاده روی آن دارید. حتی در زمانی باران می بارد.
تبلیغ سرویس دفع آفات و حشرات موذی Terminix: این سوسک به خانه و مواد غذایی من حمله کرده است. بهتر است از Terminix استفاده کنم. صفحه را برگردانید و از شر این حشره خلاص شوید.
 
تبلیغ مجله ای دوبرگه ای خلاقانه و جذاب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *