راهنمای درج آگهی در پیک پارس

گام نخست: مشاوره
برای شروع کار پیشنهاد می کنیم با واحد پذیرش آگهی پیک پارس  تماس بگیرید تا یک مشاور حرفه ای به شما معرفی شود. مشاورین پیک پارس علاوه بر کسب تجربه چند ساله، به طورمداوم در حال آموزش و فراگیری شیوه های نوین بازاریابی و تبلیغات هستند. بی شک آنها از پیشگامان این تخصص هستند، پس در گام نخست از مشاور خود به طور کامل و دقیق بهره بگیرید و از تجربیات او در کنار دانسته ها ، توانایی و دانش خود استفاده کنید. تا بهترین اثر را در ذهن مخاطب خود داشته باشید.
شما نیاز دارید، رسانه مناسب فعالیت ، ابعاد آگهی و طرح و متن مناسب کسب و کار خود را بیابید. همچنین گزارشات مختلفی به شما از طریق وی ارائه می شود که راهگشا و کمک برای برنامه ریزی تبلیغاتی شماست.
گام دوم : تکمیل فرم اینترنتی درخواست آگهی
با ورود به سایت تصویرنگاران پارس (www.tasvirnegaranpars.ir) و تکمیل فرم درخواست آگهی درخواست شما بررسی و مشاور با تماس گرفته و پس از بررسی درخواست نسبت به عقد قرارداد اقدام میشود.
گام سوم: عقد قرارداد
با افتخار از اینکه با تشخیص درست و منطقی، ما را به عنوان مشاور خود پذیرفته اید، وظیفه خود می دانیم تا بادقت تمام و به نحوی شایسته خواسته هایتان را اجرا کنیم. پس مشاور وظیفه دارد قراردادی ممهور به مهر پیک پارس یا سایر محصولات را دقیقا با در نظرگرفتن خواسته هایتان آماده کرده و پس از تایید و امضای شما و خود مشاور به عنوان نماینده کانون تبلیغاتی پیک پارس، آن را دراختیارتان بگذارد. در این قرارداد مواردی مشخص خواهد بود مانند: زمان چاپ آگهی ، مجله موردنظر، اندازه آگهی و همه ی آنچه که ما متعهد به انجام آن هستیم.
گام چهارم: دریافت رسید
برای انجام وظیفه محول شده از طرف شما، مبلغ به صورت نقد یا در قالب کارت به کارت دریافت می شود این مبلغ توسط مشاور دریافت می شود (در زمان تحویل قرارداد امضا شده) وی وظیفه دارد در قبال دریافت هر گونه وجهی به شما رسید رسمی کانون، با مهر پیک پارس ارایه نماید. لذا خواهشمند است در زمان تحویل وجه (نقدی یا کارت به کارت) رسید مربوطه را تحویل بگیرید و آن را نزد خود نگه دارید (شایان ذکر است، ارایه هرگونه رسید دیگر غیر از آنچه در بالا به آن اشاره شد، در قبال دریافت وجه نقد و یا کارت به کارت از طرف مشاور به شما، فاقد ارزش قانونی خواهد بود)
گام ششم: طراحی
شما می توانید از گروه طراحان حرفه ای و خوش ذوق پیک پارس  برای طراحی آگهی خود استفاده نمایید . این امکان فراهم است با ارایه ایده به طراح خود، طرحی مناسب برای شما آماده شود. اما اگر خود طرحی از پیش آماده دارید توجه داشته باشید که :
الف) طرح باید در قالب psd یا tif تحویل شود.
ب) رزولوشن طرح حداقل ۳۰۰ dpi باشد.
ج) ضوابط اخلاقی و مقررات قانونی کشور در آن رعایت شده باشد . این قوانین شامل دو بخش است، بخش اول قوانین کلی تبلیغات . دوم قوانین مربوط به انجمن یا اتحادیه بالادستی صنف شماست. ( مشاوره لازم به شما ارایه خواهد شد)
گام هفتم : زمان بندی
مشاور موظف است، برنامه زمانبندی را برای شما تشریح کند و آخرین فرصت برای حذف، تایید و یا اصلاح آگهی را به اطلاع شما برساند.
زمان پخش آگهی: بین ۱ تا ۵ هر ماه خواهد بود خواهد بود.
 گام هشتم: دریافت نمونه
بعد از پخش می توانید از مشاور خود پیک یا مجله چاپ شده را که آگهی شما در آن قرار دارد، بخواهید. وی موظف است پس از چاپ آن را برای شما ارسال نماید.